Dariusz Halczok z OVB podczas Szczytu Ubezpieczeniowego
Dariusz Halczok z OVB wystąpił podczas Szczytu Ubezpieczeniowego z prelekcją „Jak zwiększyć efektywność swojej sprzedaży o 700%, nawet gdy jeszcze nie pracujesz z Analizą Potrzeb Klienta”.
Dariusz Halczok – Finansista, inwestor, trener biznesu i mecenas sztuki. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowości i Finansów w Katowicach. Uczestnik licznych kursów z zakresu ekonomii i finansów i przywództwa m.in. Akademii Strategicznego Przywództwa. Aktywny zawodowo od 16 roku życia. W wieku 26 lat został jednym z najmłodszych dyrektorów krajowych OVB Holding A.G. w Europie.
- Jak pracować z analizą finansową potrzeb klienta aby była ona przyjemna i skuteczna
- Z czym wiąże się długotrwała praca z klientem
- Na co zwracać uwagę podczas pierwszych spotkać z klientami
- Jak dobrze poukładać proces pracy z klientem aby to było efektywne i ekonomicznie uzasadnione
- Jak można podzielić klientów ze względu na średnią wartość klienta w czasie (LCTV)
- Na których klientach się skupić
- Co jest podstawą analizy potrzeb klienta
- Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego w pracy z klientem
- Jak pomóc klientowi stworzyć rezerwę finansową („poduszkę finansową”)
- Jak pomóc klientowi znaleźć środki na wykształcenie dzieci
- Jak przekonać klienta do oszczędzania na przyszłość dziecka
- Z czego powinien się składać każdy program posagowy dla rodziców tworzony przez agenta ubezpieczeniowego
- Jak dopasować cenę ubezpieczenia do rodziny
- Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego podczas analizy potrzeb klienta IDD
- Jak wykorzystać fakt że ZUS wysyła listy do klientów na temat emerytury
- Kiedy się podpisuje najwięcej umów ubezpieczeniowych (na jakim etapie pracy z klientem)
- Jak przy sprzedaży ubezpieczenia na życie odpowiedzieć klientowi który twierdzi że nie dożyje do emerytury
- Co warto wykorzystać podczas analizy potrzeb klienta (IDD) aby pozyskać klienta ubezpieczeniowego
- Jak uniknąć dodatkowych podatków dzięki dodatkowej emeryturze
- Jak działa konto IKZE (Indywidualne konto zabezpieczenia emerytalnego)
- Ile klient mógłby odzyskać w zwrocie z podatku przy odpowiednim zabezpieczeniu emerytalnym
- Jak za rok wykorzystać fakt że klient oszczędza podatki dzięki agentowi ubezpieczeniowemu do dosprzedaży ubezpieczeń
- Jak przygotować szanse na dosprzedaż ubezpieczeń przy kredycie hipotecznym
Jak pracować z analizą finansową potrzeb klienta aby była ona przyjemna i skuteczna

Z czym wiąże się długotrwała praca z klientem

Na co zwracać uwagę podczas pierwszych spotkać z klientami

Jak dobrze poukładać proces pracy z klientem ubezpieczeniowym aby to było efektywne i ekonomicznie uzasadnione

Jak można podzielić klientów ze względu na średnią wartość klienta w czasie (LCTV)

Na których klientach się skupić przy sprzedaży ubezpieczeń

Co jest podstawą analizy potrzeb klienta

Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego w pracy z klientem

Jak pomóc klientowi stworzyć rezerwę finansową („poduszkę finansową”)

Jak pomóc klientowi znaleźć środki na wykształcenie dzieci

Jak przekonać klienta do oszczędzania na przyszłość dziecka

Z czego powinien się składać każdy program posagowy dla rodziców tworzony przez agenta ubezpieczeniowego

Jak dopasować cenę ubezpieczenia do rodziny

Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego podczas analizy potrzeb klienta IDD

Jak wykorzystać fakt że ZUS wysyła listy do klientów na temat emerytury

Kiedy się podpisuje najwięcej umów ubezpieczeniowych (na jakim etapie pracy z klientem)

Jak przy sprzedaży ubezpieczenia na życie odpowiedzieć klientowi który twierdzi że nie dożyje do emerytury

Co warto wykorzystać podczas analizy potrzeb klienta aby pozyskać klienta ubezpieczeniowego

Jak uniknąć dodatkowych podatków dzięki dodatkowej emeryturze

Jak działa konto IKZE (Indywidualne konto zabezpieczenia emerytalnego

Ile klient mógłby odzyskać w zwrocie z podatku przy odpowiednim zabezpieczeniu emerytalnym

Jak za rok wykorzystać fakt że klient oszczędza podatki dzięki agentowi ubezpieczeniowemu do dosprzedaży ubezpieczeń

Jak przygotować szanse na dosprzedaż ubezpieczeń przy kredycie hipotecznym

Zobacz też:
Marcin Osman na Szczycie Ubezpieczeniowy 2018: Social Media Marketing dla agenta ubezpieczeniowego
Najważniejszy fragment prelekcji Bogusza Pękalskiego ze Szczytu Ubezpieczeniowego 2018
Paweł Styperek z refericon.pl: Czy wiesz ile osób poleca Ciebie dalej w ubezpieczeniach?