Wypełnij formularz i odbierz swój darmowy bilet na Szczyt Ubezpieczeniowy 2019. Otrzymasz też 3 darmowe fragmenty z poprzednich edycji Szczytu Ubezpieczeniowego.
Dariusz Halczok z OVB: jak sprzedawać więcej ubezpieczeń
Temat analizy potrzeb klienta jest dla agentów ubezpieczeniowych jednym z kluczowych zagadnień mających wpływ na pracę w najbliższych miesiącach a nawet latach.
Jak zwiększyć efektywność swojej sprzedaży o 700%, nawet gdy jeszcze nie pracujesz z Analizą Potrzeb Klienta.
Tym bardziej z olbrzymią satysfakcją informuję że udało nam się pozyskać jako prelegenta Dariusza Halczoka. Dariusz wystąpi podczas Szczytu Ubezpieczeniowego z prelekcją pod tytułem „Jak zwiększyć efektywność swojej sprzedaży o 700%, nawet gdy jeszcze nie pracujesz z Analizą Potrzeb Klienta”.
Dariusz Halczok – Finansista, inwestor, trener biznesu i mecenas sztuki. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowości i Finansów w Katowicach. Uczestnik licznych kursów z zakresu ekonomii i finansów i przywództwa m.in. Akademii Strategicznego Przywództwa. Aktywny zawodowo od 16 roku życia. W wieku 26 lat został jednym z najmłodszych dyrektorów krajowych OVB Holding A.G. w Europie.
Obecnie aktywnie wspiera kilkuset współpracowników oraz kilkadziesiąt tysięcy Klientów w realizacji celów finansowych i zapewnienia bezpieczeństwa finansowego ich rodzin. Współzałożyciel i Członek Honorowy „Stowarzyszenia Klientów Finance Club”, którego misją jest zabezpieczanie ciągłości funkcjonowania rodziny, wspieranie ubezpieczonych i głoszenie idei „wolności wyboru” w ubezpieczeniach.
Redaktor i prowadzący program tv „Finanse z ludzką twarzą”. Od kilkunastu lat nieprzerwanie jest zakochany w swojej żonie Nataszy, z którą wychowuje dwóch młodych gentlemanów — Aleksandra i Krzysztofa.
Ukończył 5.letnie Studium Muzyki Kościelnej przy wydziale Teologicznym Uniwersytetu Opolskiego, dlatego hobbystycznie gra na organach kościelnych oraz występuje z chórem.
Dariusz Halczok (OVB) – Jak zwiększyć efektywność swojej sprzedaży o 700%, nawet gdy jeszcze nie pracujesz z Analizą Potrzeb Klienta
- Jak pracować z analizą finansową potrzeb klienta aby była ona przyjemna i skuteczna
- Z czym wiąże się długotrwała praca z klientem
- Na co zwracać uwagę podczas pierwszych spotkać z klientami
- Jak dobrze poukładać proces pracy z klientem aby to było efektywne i ekonomicznie uzasadnione
- Jak można podzielić klientów ze względu na średnią wartość klienta w czasie (LCTV)
- Na których klientach się skupić
- Co jest podstawą analizy potrzeb klienta
- Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego w pracy z klientem
- Jak pomóc klientowi stworzyć rezerwę finansową („poduszkę finansową”)
- Jak pomóc klientowi znaleźć środki na wykształcenie dzieci
- Jak przekonać klienta do oszczędzania na przyszłość dziecka
- Z czego powinien się składać każdy program posagowy dla rodziców tworzony przez agenta ubezpieczeniowego
- Jak dopasować cenę ubezpieczenia do rodziny
- Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego podczas analizy potrzeb klienta IDD
- Jak wykorzystać fakt że ZUS wysyła listy do klientów na temat emerytury
- Kiedy się podpisuje najwięcej umów ubezpieczeniowych (na jakim etapie pracy z klientem)
- Jak przy sprzedaży ubezpieczenia na życie odpowiedzieć klientowi który twierdzi że nie dożyje do emerytury
- Co warto wykorzystać podczas analizy potrzeb klienta (IDD) aby pozyskać klienta ubezpieczeniowego
- Jak uniknąć dodatkowych podatków dzięki dodatkowej emeryturze
- Jak działa konto IKZE (Indywidualne konto zabezpieczenia emerytalnego)
- Ile klient mógłby odzyskać w zwrocie z podatku przy odpowiednim zabezpieczeniu emerytalnym
- Jak za rok wykorzystać fakt że klient oszczędza podatki dzięki agentowi ubezpieczeniowemu do dosprzedaży ubezpieczeń
- Jak przygotować szanse na dosprzedaż ubezpieczeń przy kredycie hipotecznym