Patronat nad Szczytem Ubezpieczeniowym 2018 objęli:
Jak zwiększyć liczbę poleceń od klientów ubezpieczeniowych
Czy wiesz ile osób poleca Ciebie dalej w ubezpieczeniach?
Paweł Styperek z refericon.pl przygotowuje swoją prelekcję na Szczyt Ubezpieczeniowy 2018.
Poznaj sposób na generowanie rekomendacji w ubezpieczeniach na „autopilocie”.
Odbierz ostatnie darmowe bilety na Szczyt Ubezpieczeniowy.
Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza ekspertów zamknięta w szkoleniach video dostępnych tylko tutaj. Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem. Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.
Wypełnij formularz i odbierz swój darmowy bilet na Szczyt Ubezpieczeniowy 2019. Otrzymasz też 3 darmowe fragmenty z 25 szkoleń z edycji 2017 i z edycji 2018.
Szkolenie dla agentów specjalnie przygotowane na Szczyt Ubezpieczeniowy
Z tej prelekcji dowiesz się między innymi:
- Trzy najważniejsze problemy dotyczące zdobywania klientów z polecenia w ubezpieczeniach
- Dlaczego polecamy firmy i usługi
- Jakie mechanizmy stoją za polecaniem
- Jakie są różnice pomiędzy poleceniem a marketingiem szeptanym
- Co jest zalążkiem do szukania poleceń
- Dlaczego polecający poleca dalej
- Co polecający zyskuje rekomendując agenta ubezpieczeniowego dalej
- Jaki procent klientów ufa poleceniom od znajomych
- Ile razy chętniej dokonamy zakupu z polecenia
- Ile procent klientów deklaruje chęć polecenia firmy z której jest zadowolona
- Ile wart jest klient przychodzący z polecenia
- Dlaczego agent ubezpieczeniowy ma mało poleceń
- Jak przejąć kontrolę nad zdobywaniem poleceń
- Czym jest marketing referencyjny
- Ilu klientów poleca Twoją firmę
- Jak zwiększyć ilość poleceń zadowolonych klientów ubezpieczeniowych
- Jaki jest najlepszy moment na pytanie o polecenie w ubezpieczeniach
- Jak prosić o rekomendację w ubezpieczeniach
- Jak wygląda schemat rozmowy w której prosimy o polecenie w ubezpieczeniach
- Jak zautomatyzować proces zdobywania rekomendacji od klientów ubezpieczeniowych dzięki stronie internetowej oraz wizytówce
- Jak w sposób zgodny z RODO zdobywać klientów ubezpieczeniowych z polecenia