Paweł Styperek z refericon.pl: Czy wiesz ile osób poleca Ciebie dalej w ubezpieczeniach?

Patronat nad Szczytem Ubezpieczeniowym 2018 objęli:

Jak zwiększyć liczbę poleceń od klientów ubezpieczeniowych

Czy wiesz ile osób poleca Ciebie dalej w ubezpieczeniach?

Paweł Styperek z refericon.pl przygotowuje swoją prelekcję na Szczyt Ubezpieczeniowy 2018.
Poznaj sposób na generowanie rekomendacji w ubezpieczeniach na „autopilocie”.
Odbierz ostatnie darmowe bilety na Szczyt Ubezpieczeniowy.


Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza ekspertów zamknięta w szkoleniach video dostępnych tylko tutaj. Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem. Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.

Wypełnij formularz i odbierz swój darmowy bilet na Szczyt Ubezpieczeniowy 2019. Otrzymasz też 3 darmowe fragmenty z 25 szkoleń z edycji 2017 i z edycji 2018.

Szkolenie dla agentów specjalnie przygotowane na Szczyt Ubezpieczeniowy

Z tej prelekcji dowiesz się między innymi:

  • Trzy najważniejsze problemy dotyczące zdobywania klientów z polecenia w ubezpieczeniach
  • Dlaczego polecamy firmy i usługi
  • Jakie mechanizmy stoją za polecaniem
  • Jakie są różnice pomiędzy poleceniem a marketingiem szeptanym
  • Co jest zalążkiem do szukania poleceń
  • Dlaczego polecający poleca dalej
  • Co polecający zyskuje rekomendując agenta ubezpieczeniowego dalej
  • Jaki procent klientów ufa poleceniom od znajomych
  • Ile razy chętniej dokonamy zakupu z polecenia
  • Ile procent klientów deklaruje chęć polecenia firmy z której jest zadowolona
  • Ile wart jest klient przychodzący z polecenia
  • Dlaczego agent ubezpieczeniowy ma mało poleceń
  • Jak przejąć kontrolę nad zdobywaniem poleceń
  • Czym jest marketing referencyjny
  • Ilu klientów poleca Twoją firmę
  • Jak zwiększyć ilość poleceń zadowolonych klientów ubezpieczeniowych
  • Jaki jest najlepszy moment na pytanie o polecenie w ubezpieczeniach
  • Jak prosić o rekomendację w ubezpieczeniach
  • Jak wygląda schemat rozmowy w której prosimy o polecenie w ubezpieczeniach
  • Jak zautomatyzować proces zdobywania rekomendacji od klientów ubezpieczeniowych dzięki stronie internetowej oraz wizytówce
  • Jak w sposób zgodny z RODO zdobywać klientów ubezpieczeniowych z polecenia