Jak skutecznie umawiać spotkania. Jak unikać 3 najczęstszych błędów w branży ubezpieczeniowej. Izabela Krejca – Pawski prelegentką Szczytu Ubezpieczeniowego 2018.

Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza ekspertów zamknięta w szkoleniach video dostępnych tylko tutaj. Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem. Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.

Wypełnij formularz i odbierz swój darmowy bilet na Szczyt Ubezpieczeniowy 2019. Otrzymasz też 3 darmowe fragmenty z poprzednich edycji.

Patronat nad Szczytem Ubezpieczeniowym 2018 objęli:

Jak skutecznie umawiać spotkania z klientami ubezpieczeniowymi

Już wiemy że prelegentami Szczytu Ubezpieczeniowego 2018 będą Michał Hładki, dr Filip Przydróżny.

Do tego szacownego grona dołącza z dniem dzisiejszym doświadczony trener i ekspert sprzedaży – Izabela Krejca – Pawski.

Więcej o Izabeli – Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Autorka książek „Elastyczne Zarządzanie Czasem” i „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki” oraz licznych artykułów w czołowych magazynach dedykowanych sprzedaży i obsłudze klienta.

Jako trener od 6 lat zajmuje się zwiększaniem wyników i poprawianiem jakości pracy szkolonych osób.

Stworzyła intensywny program podnoszenia wyników „Wyzwanie sprzedażowe”, które pomogło już ponad 600 ludziom sprzedaży. Na co dzień prowadzi firmę szkoleniową IKP Szkolenia, realizującą projekty szkoleniowe dla klientów biznesowych oraz administracji publicznej.

Posiada 14 letnie doświadczenie w pracy z klientami – czyli sama stosowała techniki, z których teraz szkoli. Była handlowcem i pracownikiem obsługi klienta, a następnie szefem sprzedaży w 2 firmach sprzedażowych, a od 4 lat prowadzi własną firmę szkoleniową.

Pracowała także jako trener wewnętrzny z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, wspierający zarówno pracowników i kadrę kierowniczą w zwiększaniu efektywności działania.

Odsłuchiwała ponad 1000 godzin nagrań rozmów z klientami, analizując ich mocne i słabe strony po to, aby poprawiać jakość pracy pracowników. Przepracowała na salach szkoleniowych ponad 2000 godzin szkoląc ponad 1500 handlowców, konsultantów, doradców i managerów, co zapewnia jej duże doświadczenie w zakresie projektowania efektywnych szkoleń.

Ukończyła Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS we Wrocławiu oraz szkolenia dla trenerów biznesu Pracowni Psychologicznej E. Sołtys w Krakowie. Brała również udział w Szkole Przedsiębiorczości Innovation Nest SPIN, prowadzonej przez Piotra Wilama oraz Marka Kapturkiewicza.

Ukończyła także studia podyplomowe „Psychologia w biznesie” na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, które uzupełniają jej praktyczne podejście do biznesu o psychologiczne rozumienie procesów.

Opinie klientów potwierdzają skuteczność szkoleń prelegentki

„Wcześniej dzwonienie do klientów powodowało u mnie stres i nie bardzo wiedziałam, co mówić, dzięki szkoleniu nauczyłam się, aby moja rozmowa skierowana była na klienta, szkolenie spełniło wszystkie moje oczekiwania, na pewno poprawię jakość mojej pracy!”

Barbara Golis, MV Center

„Zmieniłem sposób telefonowania i udało mi się umówić 8 spotkań z 11 rozmów. Jeżeli chodzi o same spotkania z klientami, trwają dużo krócej i łatwiej mi jest zakończyć je pozytywnie”.

Bartosz Greguła, doradca ubezpieczeniowy

„Szkolenie z pewnością spełniło nasze oczekiwania przyczyniając się do wzrostu sprzedaży proponowanych przez naszą Kancelarię usług”.

Dorota Galon Dyrektor Handlowy, WTB Kancelaria Brokerska

„Szkolenie zawierało najważniejsze obszary dotyczące podnoszenia skuteczności działania w codziennym zarządzaniu czasem, uwzględniało potrzeby i wyzwania dotyczące zarządzania czasem w sprzedaży w sposób skoncentrowany na osiąganiu wyników. Bezpośrednio po szkoleniu zespół podniósł skuteczność działań sprzedażowych o 30%. Wprowadzenie zasad poznanych na szkoleniu
zdecydowanie usprawniło organizację pracy całej firmy”.

Maciej Liszka, Prezes Zarządu Eneridea

„W 100% Iza zdiagnozowała moje bolączki i pomogła znaleźć rozwiązania tak dopasowane do mojego charakteru i temperamentu, że ja z kolei w 100% je wprowadziłam w życie. Od czasu szkolenia minęło 3 tygodnie, a ja odmieniałam moje niezorganizowane życie w poukładane”.

Katarzyna Świcarz, przedsiębiorca

„Autoryzowane Centrum Serwisowe w-support.pl brało udział w rocznym programie szkoleniowym. Trener Iza Krejca-Pawski byłą doskonale przygotowana merytorycznie oraz w pełni wykorzystała swoje doświadczenie zdobyte w pracy w obsłudze klienta. Umożliwiło to poprawę jakości obsług klientów
w-support.pl.”

Małgorzata Porębska, Dyrektor Operacyjny w-support.pl

„Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie i kompleksowe podejście do przygotowania tematyki szkoleniowej. Dokładne poznanie potrzeb uczestników oraz analiza staniu wyjściowego jest kluczem do doboru materiałów i zakresu omawianych zagadnień”.

Łukasz Świerk, Kierownik Działu Customer Service STS

3 najczęstsze błędy w branży ubezpieczeniowej i jak ich unikać

Podczas Szczytu Ubezpieczeniowego 2018, Izabela przedstawi specjalnie na tą okazję przygotowaną prezentację pod tytułem „3 najczęstsze błędy w branży ubezpieczeniowej i jak ich unikać”.

Podczas swoich szkoleń natomiast, zwykle porusza poniższe kwestie:

  • Mocne zdania otwierające rozmowę, odróżniające od konkurencji i budujące chęć do rozmowy.
  • Strategię rozmowy umawiania spotkań dopasowaną do specyfiki klientów.
  • Komunikację sprzedażową dobraną do profilu klienta.
  • Prezentację wartości oferty firmy.
  • Scenariusze reagowania na obiekcje przed spotkaniem.
  • Umiejętność angażowania klienta w rozmowę.
  • Podniesienie skuteczności umawiania spotkań dzięki opracowaniu skryptu skutecznej strategii rozmowy.
  • Określenie skutecznych i nieskutecznych obszarów do zmiany w obecnie prowadzonych rozmowach.

 

Chcesz być na bieżąco z informacjami o Szczycie Ubezpieczeniowym 2018?
Weź udział w wydarzeniu na Facebooku.