Technologia Blockchain w ubezpieczeniach. Zobacz na jaki temat mówi Marcin Rzetecki podczas Szczytu Ubezpieczeniowego

Marcin Rzetecki ponownie na Szczycie Ubezpieczeniowym

Marcin Rzetecki z ChesterCRM wystąpił już raz podczas Szczytu Ubezpieczeniowego 2017. Wtedy prezentował on temat “Jak zaoszczędzić do 50% czasu pracy agenta ubezpieczeniowego“.

Blockchain w ubezpieczeniach

Z kolei prezentacja przygotowana przez Marcina podczas Szczytu Ubezpieczeniowego 2018 nosi tytuł “Technologia blockchain w Ubezpieczeniach“.

W swoim najnowszym wystąpieniu Marcin omawia między innymi tematy blockchain w ubezpieczeniach, jak efektywnie korzystać z programu CRM dla agenta ubezpieczeniowego, czy też czym jest IoT.

Marcin Rzetecki – Technologia blockchain w Ubezpieczeniach

Z tej prelekcji dowiesz się między innymi:

  • Technologia Blockchain w branży ubezpieczeniowej
  • Case study Axa Fizzy i technologia Blockchain
  • Jakie są zalety korzystania z technologii Blockchain
  • Czym jest ChesterPlus
  • Jak zarządzać klientami, polisami w programie CRM dla agenta ubezpieczeniowego
  • Jak Wielkopolski Klaster IT łączy kompetencje ubezpieczeniowe z kompetencjami IT
  • Czym jest Blockchain jak działa ta technologia
  • Czym jest IoT
  • Jak rozwija się i będzie się rozwijał Internet i nasze otoczenie – w tym ubezpieczeniowe
  • Czym są model lokalny, model instytucjonalny, model rozproszony
  • Jak działa technologia Blockchain w ubezpieczeniach
  • Czym jest Block w ubezpieczeniach
  • Blockchain w polskich finansach – zastosowanie w PKO BP
  • Jak wykorzystano blockchain w ubezpieczeniach

Zobacz też:

4 główne problemy pracy agenta ubezpieczeniowego

Jak zaoszczędzić do 50% czasu pracy agenta ubezpieczeniowego. Marcin Rzetecki z CHester CRM prelegentem Szczytu

 

Następni wpis:
Kraków! Gdzie mamy zorganizować lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy?

Poprzedni wpis:
Odpowiedzi na 23 pytania od Dariusza Halczoka z OVB w prelekcji “Jak zwiększyć efektywność swojej sprzedaży o 700%, nawet gdy jeszcze nie pracujesz z Analizą Potrzeb Klienta”.