Odpowiedzi na 23 pytania od Dariusza Halczoka z OVB w prelekcji „Jak zwiększyć efektywność swojej sprzedaży o 700%, nawet gdy jeszcze nie pracujesz z Analizą Potrzeb Klienta”

Dariusz Halczok z OVB podczas Szczytu Ubezpieczeniowego

Dariusz Halczok z OVB wystąpił podczas Szczytu Ubezpieczeniowego z prelekcją „Jak zwiększyć efektywność swojej sprzedaży o 700%, nawet gdy jeszcze nie pracujesz z Analizą Potrzeb Klienta”.

Dariusz Halczok – Finansista, inwestor, trener biznesu i mecenas sztuki. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowości i Finansów w Katowicach. Uczestnik licznych kursów z zakresu ekonomii i finansów i przywództwa m.in. Akademii Strategicznego Przywództwa. Aktywny zawodowo od 16 roku życia. W wieku 26 lat został jednym z najmłodszych dyrektorów krajowych OVB Holding A.G. w Europie.

 

Z tej prelekcji dowiesz się między innymi:

 

 

Jak pracować z analizą finansową potrzeb klienta aby była ona przyjemna i skuteczna

Jak pracować z analizą finansową potrzeb klienta aby była ona przyjemna i skuteczna
Jak pracować z analizą finansową potrzeb klienta aby była ona przyjemna i skuteczna

Z czym wiąże się długotrwała praca z klientem

Z czym wiąże się długotrwała praca z klientem
Z czym wiąże się długotrwała praca z klientem

Na co zwracać uwagę podczas pierwszych spotkać z klientami

Na co zwracać uwagę podczas pierwszych spotkać z klientami
Na co zwracać uwagę podczas pierwszych spotkać z klientami

Jak dobrze poukładać proces pracy z klientem ubezpieczeniowym aby to było efektywne i ekonomicznie uzasadnione

Jak dobrze poukładać proces pracy z klientem ubezpieczeniowym aby to było efektywne i ekonomicznie uzasadnione
Jak dobrze poukładać proces pracy z klientem ubezpieczeniowym aby to było efektywne i ekonomicznie uzasadnione

Jak można podzielić klientów ze względu na średnią wartość klienta w czasie (LCTV)

Jak można podzielić klientów ze względu na średnią wartość klienta w czasie (LCTV)
Jak można podzielić klientów ze względu na średnią wartość klienta w czasie (LCTV)

Na których klientach się skupić przy sprzedaży ubezpieczeń

Na których klientach się skupić przy sprzedaży ubezpieczeń
Na których klientach się skupić przy sprzedaży ubezpieczeń

Co jest podstawą analizy potrzeb klienta

Co jest podstawą analizy potrzeb klienta
Co jest podstawą analizy potrzeb klienta

Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego w pracy z klientem

Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego w pracy z klientem
Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego w pracy z klientem

Jak pomóc klientowi stworzyć rezerwę finansową („poduszkę finansową”)

Jak pomóc klientowi stworzyć rezerwę finansową („poduszkę finansową”)
Jak pomóc klientowi stworzyć rezerwę finansową („poduszkę finansową”)

Jak pomóc klientowi znaleźć środki na wykształcenie dzieci

Jak pomóc klientowi znaleźć środki na wykształcenie dzieci
Jak pomóc klientowi znaleźć środki na wykształcenie dzieci

 

Jak przekonać klienta do oszczędzania na przyszłość dziecka

Jak przekonać klienta do oszczędzania na przyszłość dziecka
Jak przekonać klienta do oszczędzania na przyszłość dziecka

Z czego powinien się składać każdy program posagowy dla rodziców tworzony przez agenta ubezpieczeniowego

Z czego powinien się składać każdy program posagowy dla rodziców tworzony przez agenta ubezpieczeniowego
Z czego powinien się składać każdy program posagowy dla rodziców tworzony przez agenta ubezpieczeniowego

Jak dopasować cenę ubezpieczenia do rodziny

Jak dopasować cenę ubezpieczenia do rodziny
Jak dopasować cenę ubezpieczenia do rodziny

Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego podczas analizy potrzeb klienta IDD

Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego podczas analizy potrzeb klienta IDD
Jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego podczas analizy potrzeb klienta IDD

Jak wykorzystać fakt że ZUS wysyła listy do klientów na temat emerytury

Jak wykorzystać fakt że ZUS wysłał list do klientów na temat emerytury
Jak wykorzystać fakt że ZUS wysłał list do klientów na temat emerytury

Kiedy się podpisuje najwięcej umów ubezpieczeniowych (na jakim etapie pracy z klientem)

Kiedy się podpisuje najwięcej umów ubezpieczeniowych (na jakim etapie pracy z klientem)
Kiedy się podpisuje najwięcej umów ubezpieczeniowych (na jakim etapie pracy z klientem)

Jak przy sprzedaży ubezpieczenia na życie odpowiedzieć klientowi który twierdzi że nie dożyje do emerytury

Jak przy sprzedaży ubezpieczenia na życie odpowiedzieć klientowi który twierdzi że nie dożyje do emerytury
Jak przy sprzedaży ubezpieczenia na życie odpowiedzieć klientowi który twierdzi że nie dożyje do emerytury

Co warto wykorzystać podczas analizy potrzeb klienta aby pozyskać klienta ubezpieczeniowego

Co warto wykorzystać podczas analizy potrzeb klienta aby pozyskać klienta ubezpieczeniowego
Co warto wykorzystać podczas analizy potrzeb klienta aby pozyskać klienta ubezpieczeniowego

 

Jak uniknąć dodatkowych podatków dzięki dodatkowej emeryturze

Jak uniknąć dodatkowych podatków dzięki dodatkowej emeryturze
Jak uniknąć dodatkowych podatków dzięki dodatkowej emeryturze

 

Jak działa konto IKZE (Indywidualne konto zabezpieczenia emerytalnego

Jak działa konto IKZE
Jak działa konto IKZE

 

 

Ile klient mógłby odzyskać w zwrocie z podatku przy odpowiednim zabezpieczeniu emerytalnym

Ile klient może odzyskać przy zwrocie z podatku przy odpowiednim zabezpieczeniu emerytalnym

Jak za rok wykorzystać fakt że klient oszczędza podatki dzięki agentowi ubezpieczeniowemu do dosprzedaży ubezpieczeń

Jak za rok wykorzystać fakt ze klient oszczedza dzięki agentowi
Jak za rok wykorzystać fakt ze klient oszczędza dzięki agentowi

Jak przygotować szanse na dosprzedaż ubezpieczeń przy kredycie hipotecznym

Jak przygotować szanse na dosprzedaż ubezpieczeń przy kredycie hipotecznym
Jak przygotować szanse na dosprzedaż ubezpieczeń przy kredycie hipotecznym

 

Zobacz też:

Jestem rentierem czyli budujemy portfel klientów i prowizję w sprzedaży ubezpieczeń grupowych. Waldemar Poberejko na Szczycie Ubezpieczeniowy 2018

Jak zwiększyć efektywność swojej sprzedaży o 700%, nawet gdy jeszcze nie pracujesz z Analizą Potrzeb Klienta. Dariusz Halczok z OVB dołącza do prelegentów Szczytu

Co możesz zrobić, aby zwiększyć liczbę klientów i zbudować stabilny dochód ze sprzedaży ubezpieczeń. Adam Kubicki prelegentem Szczytu Ubezpieczeniowego 2018

Marcin Osman na Szczycie Ubezpieczeniowy 2018: Social Media Marketing dla agenta ubezpieczeniowego

Najważniejszy fragment prelekcji Bogusza Pękalskiego ze Szczytu Ubezpieczeniowego 2018

Paweł Styperek z refericon.pl: Czy wiesz ile osób poleca Ciebie dalej w ubezpieczeniach?

Google i Facebook w sprzedaży ubezpieczeń przez agenta. Mirosław Szymański prelegentem Szczytu Ubezpieczeniowego 2018

Jak skutecznie umawiać spotkania. Jak unikać 3 najczęstszych błędów w branży ubezpieczeniowej. Izabela Krejca – Pawski prelegentką Szczytu Ubezpieczeniowego 2018.