Co możesz zrobić, aby zwiększyć liczbę klientów i zbudować stabilny dochód ze sprzedaży ubezpieczeń. Adam Kubicki prelegentem Szczytu Ubezpieczeniowego 2018

Co możesz zrobić, aby zwiększyć liczbę klientów i zbudować stabilny dochód ze sprzedaży ubezpieczeń.

Adam Kubicki z prelekcją na Szczycie Ubezpieczeniowym

Szczyt Ubezpieczeniowy to internetowa konferencja. To wiedza ekspertów zamknięta w szkoleniach video dostępnych tylko tutaj. Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem. Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.

ZAREJESTRUJ SIĘ ABY ODEBRAĆ DARMOWE BILETY NA SZCZYT UBEZPIECZENIOWY

Adam Kubicki – menadżer, szkoleniowiec i sprzedawca ubezpieczeń, związany od 1995 roku z branżą. Twórca bloga biznesubezpieczeniowy.pl oraz podcastu pod tym samym tytułem.

Twórca grupy na Facebooku „Biznes Ubezpieczeniowy”.

Pomógł do tej pory 186 firmom. Przeprowadził ponad 12500 godzin szkoleń i konsultacji.

Zdobył bardzo pozytywne opinie po szkoleniach od menadżerów sprzedaży z ING Usługi Finansowe, Prudential, Grupa AEGON Polska, Metlife Amplico, Uniqa.

Autor książki „Bądź liderem albo odejdź”.

Dzięki prelekcji „Co możesz zrobić, aby zwiększyć liczbę klientów i zbudować stabilny dochód ze sprzedaży ubezpieczeń” dowiesz się:

  • jak zwiększyć liczbę klientów
  • jak mieć stabilny dochód ze sprzedaży ubezpieczeń

Dożywotni dostęp do wszystkich szkoleń ze Szczytu Ubezpieczeniowego 2018 możesz kupić tutaj.

Ceny VIP VIDEO 2018 będą się zmieniały z czasem:

do 22.11: 97 zł
22.11 – 29.11: 147 zł
30.11 – 10.12: 197 zł
od 11.12: 297 zł

Dożywotni dostęp do wszystkich szkoleń ze Szczytu Ubezpieczeniowego 2017 możesz kupić tutaj.

W ramach przygotowań do Szczytu Ubezpieczeniowego 2018 pisaliśmy już o wystąpieniu Marcina Osmana. Marcin opowie o Social Media Marketing dla agenta ubezpieczeniowego.

Informowaliśmy też o prelekcji Bogusza Pękalskiego z Polisawchmurze.pl. Będzie on mówił o sztucznej inteligencji w sprzedaży ubezpieczeń. Z kolei Paweł Styperek z refericon.pl zapowiada prelekcję o zdobywaniu większej liczby rekomendacji w ubezpieczeniach.

O marketingu agenta ubezpieczeniowego w Google i na Facebooku opowiadał będzie Mirosław Szymański z home.pl.

Z kolei jednym z najbardziej interesujących tematów dla agentów ubezpieczeniowych jest umawianie spotkań z klientami. O tym opowie w swoim szkoleniu Izabela Krejca-Pawski.