Google i Facebook w sprzedaży ubezpieczeń przez agenta. Mirosław Szymański prelegentem Szczytu Ubezpieczeniowego 2018

Patronat nad Szczytem Ubezpieczeniowym 2018 objęli:

Miejsce Google i Facebooka w pozyskiwaniu nowych klientów ubezpieczeniowych

Faktem jest że 61% klientów ubezpieczeniowych rozpoczyna swoje poszukiwanie informacji o ubezpieczeniach od Internetu (czytaj dalej: Agent ubezpieczeniowy a konsumenci cyfrowi).

Wielu ekspertów wskazuje że dla lokalnie działających przedsiębiorców – w tym agentów ubezpieczeniowych, obecność w Google Moja Firma jest kluczowym elementem w strategii pozyskiwania nowych klientów (czytaj dalej: Jak PZU pomaga agentom sprzedawać więcej ubezpieczeń).

Sam największy polski ubezpieczyciel – PZU, cytując swoich agentów pisze o tym jak ważny jest to krok. Agenci czekają często na takie rozwiązanie dość długo. Chcą aby ich przyszli klienci mogli ich znaleźć na tablecie, telefonie czy laptopie. Google Moja Firma i inne rozwiązania od Google w tym pomagają.

To jedna część układanki.

Social Media Marketing i Facebook a sprzedaż ubezpieczeń

Są jeszcze Social Media i Facebook, który agenci ubezpieczeniowi również postrzegają jako istotny element w sprzedaży ubezpieczeń.

W szybkim uruchomieniu kampanii reklamowej w Google czy na Facebooku może pomóc Mirosław Szymański z home.pl.

W swojej specjalnie przygotowywanej na Szczyt Ubezpieczeniowy 2018 prelekcji, Mirosław opowie jak agent ubezpieczeniowy może wykorzystać narzędzia reklamowe Google i Facebooka aby pozyskiwać więcej klientów i sprzedawać więcej ubezpieczeń.

Mirosław Szymański – Product Manager działu Reklamy Internetowej home.pl.
Od 2011 roku związany z branżą SEO/SEM i Social Media.
Obecnie dba o jakość usług reklamy internetowej oferowanych przez firmę home.pl.
Prywatnie entuzjasta sztuk i sportów walki, fan literatury i kinematografii SF oraz zapalony gracz komputerowy.

Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza ekspertów zamknięta w szkoleniach video dostępnych tylko tutaj. Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem. Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.

Wypełnij formularz i odbierz swój darmowy bilet na Szczyt Ubezpieczeniowy 2019. Otrzymasz też 3 darmowe fragmenty z 25 szkoleń z edycji 2017 i z edycji 2018.

Zobacz też:

Sztuczna inteligencja w ubezpieczeniach. Bogusz Pękalski prelegentem Szczytu Ubezpieczeniowego 2018

 

Ubezpieczenia w epoce technoreligii. Dr Filip Przydróżny pierwszym prelegentem Szczytu Ubezpieczeniowego 2018

Jak rządzić na Facebooku jako agent ubezpieczeniowy. Michał Hładki czyli Edward Wszechmogący prelegentem Szczytu 2018

Jak skutecznie umawiać spotkania. Jak unikać 3 najczęstszych błędów w branży ubezpieczeniowej. Izabela Krejca – Pawski prelegentką Szczytu Ubezpieczeniowego 2018.