Patronat nad Szczytem Ubezpieczeniowym 2018 objęli:
Miejsce Google i Facebooka w pozyskiwaniu nowych klientów ubezpieczeniowych
Faktem jest że 61% klientów ubezpieczeniowych rozpoczyna swoje poszukiwanie informacji o ubezpieczeniach od Internetu (czytaj dalej: Agent ubezpieczeniowy a konsumenci cyfrowi).
Wielu ekspertów wskazuje że dla lokalnie działających przedsiębiorców – w tym agentów ubezpieczeniowych, obecność w Google Moja Firma jest kluczowym elementem w strategii pozyskiwania nowych klientów (czytaj dalej: Jak PZU pomaga agentom sprzedawać więcej ubezpieczeń).
Sam największy polski ubezpieczyciel – PZU, cytując swoich agentów pisze o tym jak ważny jest to krok. Agenci czekają często na takie rozwiązanie dość długo. Chcą aby ich przyszli klienci mogli ich znaleźć na tablecie, telefonie czy laptopie. Google Moja Firma i inne rozwiązania od Google w tym pomagają.
To jedna część układanki.
Social Media Marketing i Facebook a sprzedaż ubezpieczeń
Są jeszcze Social Media i Facebook, który agenci ubezpieczeniowi również postrzegają jako istotny element w sprzedaży ubezpieczeń.
W szybkim uruchomieniu kampanii reklamowej w Google czy na Facebooku może pomóc Mirosław Szymański z home.pl.
W swojej specjalnie przygotowywanej na Szczyt Ubezpieczeniowy 2018 prelekcji, Mirosław opowie jak agent ubezpieczeniowy może wykorzystać narzędzia reklamowe Google i Facebooka aby pozyskiwać więcej klientów i sprzedawać więcej ubezpieczeń.
Mirosław Szymański – Product Manager działu Reklamy Internetowej home.pl.
Od 2011 roku związany z branżą SEO/SEM i Social Media.
Obecnie dba o jakość usług reklamy internetowej oferowanych przez firmę home.pl.
Prywatnie entuzjasta sztuk i sportów walki, fan literatury i kinematografii SF oraz zapalony gracz komputerowy.
Wypełnij formularz i odbierz swój darmowy bilet na Szczyt Ubezpieczeniowy 2019. Otrzymasz też 3 darmowe fragmenty z 25 szkoleń z edycji 2017 i z edycji 2018.
Zobacz też:
Sztuczna inteligencja w ubezpieczeniach. Bogusz Pękalski prelegentem Szczytu Ubezpieczeniowego 2018