Google Moja Firma w sprzedaży ubezpieczeń (fragment szkolenia dla agentów)

[products limit=”1″ columns=”3″ orderby=”date” order=”DESC” ids=”2431″]

Jak wykorzystać Google Moja Firma w sprzedaży ubezpieczeń. Fragment wystąpienia Mirosława Szymańskiego z home.pl, podczas lokalnego Szczytu Ubezpieczeniowego w Poznaniu.

Odbierz więcej darmowych fragmentów szkoleń video dla agentów ubezpieczeniowych ze Szczytu Ubezpieczeniowego: https://szczytubezpieczeniowy.pl/darmowe-bilety/ ⬅️

Konferencja dla agentów ubezpieczeniowych

W agendzie znalazły się poniższe szkolenia dla agentów ubezpieczeniowych które możesz kupić tutaj:

Marcin Kowalik (marcinkowalik.online) – 30 sposobów na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych (zobacz fragment)
Marcin Konopka (Berg System) – 8 praktycznych technik zwiększenia sprzedaży w ubezpieczeniach
Dominik Kumala – Zdobywaj i obsługuj automatycznie klientów (zobacz fragment) ubezpieczeniowych na Facebooku dzięki wirtualnemu asystentowi
Mirosław Szymański (home.pl) – Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Google Moja Firma (zobacz fragment)
Jakub Kozieł (UpLead) (w zastępstwie – Marcin Kowalik) – Cztery sposoby na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi

Ja dzisiaj chciałbym się skupić na kwestii kosztów obecności w Google, jak te koszty zminimalizować do minimum. Oraz jak najlepiej wykorzystać to co wykorzystać możemy.

Ja dzisiaj chciałbym się skupić na kwestii kosztów obecności w Google, jak te koszty zminimalizować do minimum. Oraz jak najlepiej wykorzystać to co wykorzystać możemy.


Mianowicie system Google Moja Firma Państwo jako konsumenci na pewno spotkaliście się już z wszelkiego rodzaju wizytówkami w Google.


Kiedy wpiszemy w hasło odpowiadające np. w 100% nazwie danej firmy, albo będące w wystarczającym stopniu w uznaniu Google algorytmów Google, czy specjalnych równań logicznych, które pozwalają wyszukiwarce i jej mechanizmom


na dopracowanie czego tak naprawdę szuka dana osoba w wyszukiwarce. Jeśli szuka tego, to prezentujemy to. Ale jeśli coś jest zmienione – prezentujemy coś innego. 


To każdy z Państwa widział taką krótką wizytówkę, wyświetlającą się. Później na kolejnych screenach to pokażę. Wyświetla się po prawej stronie wyników wyszukiwania, która prezentuje mapę dojazdu, zdawkowe informacje na temat danej firmy, godziny otwarcia danej firmy. 


Jest tak na prawdę taką szybką, krótką formą ulotki, która pozwala w bardzo krótkim czasie danemu klientowi znaleźć to czego on szuka. 


I to jest właśnie system Google Moja Firma.