Dominik Kumala – Jakie treści publikować na Facebooku jako agent ubezpieczeniowy aby pozyskiwać klientów (fragment szkolenia)

Fragment szkolenia z konferencji Szczyt Ubezpieczeniowy w Poznaniu

Zobacz fragment wystąpienia Dominika Kumali podczas lokalnego Szczytu Ubezpieczeniowego w Poznaniu.

Konferencja odbyła się 25.05.2019 w centrum konferencyjnym Kochtex w Poznaniu.

Zapis video z całej konferencji (5 szkoleń dla agentów ubezpieczeniowych) możesz kupić tutaj.

Program konferencji i szkolenia dla agentów

W agendzie znalazły się poniższe szkolenia dla agentów ubezpieczeniowych:

Marcin Kowalik (marcinkowalik.online) – 30 sposobów na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych
Marcin Konopka (Berg System) – 8 praktycznych technik zwiększenia sprzedaży w ubezpieczeniach
Dominik Kumala – Zdobywaj i obsługuj automatycznie klientów ubezpieczeniowych na Facebooku dzięki wirtualnemu asystentowi
Mirosław Szymański (home.pl) – Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Google Moja Firma (zobacz fragment)
Jakub Kozieł (UpLead) (w zastępstwie – Marcin Kowalik) – Cztery sposoby na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi


Transkrypcja:

Ja na początku swojej drogi popełniłem kolosalny błąd.

Udostępniałem treści sprzedażowe. Pisałem różne promocje. Informowałem że u mnie możemy kupić to i to. I to działało w taki sposób że w ogóle nie działało.

Więc to jest naprawdę strata czasu. Nie warto takich rzeczy robić. Informować ludzi że my sprzedajemy.

Tylko bardziej pomagać im za pomocą tych treści a potem w treści umieszczać informacje sprzedażowe.

Tak zwany call to action, tutaj mamy taki zwrot nawołuje do tego, że wywołujemy jakąś akcję na kliencie. Że on może gdzieś kliknąć, skontaktować się.

Takie trzy podstawowe rzeczy. Jeżeli przygotowujemy się do pisania tej treści, to musimy sobie zadać pytanie kto jest naszym klientem.

Bo inaczej piszemy do klienta biznesowego, czyli do firm. A inaczej zwracamy się do klienta indywidualnego. Inaczej będziemy pisać treść do klienta

szuka ubezpieczenia majątkowego, a inaczej będziemy pisać do klienta który szuka najtańszego OC.

To jest bardzo ważne i kluczowe. Taki awatar klienta możemy sobie zrobić spokojnie wpisując w Google. Mamy kilka pytań na które odpowiadamy.

Może trochę śmieszne, ale wyobrażamy sobie tego klienta i piszemy do niego. Albo korzystamy z naszego doświadczenia

czyli jeżeli mamy klientów z którymi dobrze nam się współpracuje, sprzedaliśmy mu już dużo i jest wieloletnia współpraca

to piszmy tą treść w taki sposób jakbyśmy pisali do tego klienta.

Dzięki temu ci którzy będą to czytać, będą to odbierać, raczej na 99% będą bardzo podobni do tego naszego idealnego klienta. Czyli ta treść jest precyzyjnie dopasowana.