6 trendów mających wpływ na sprzedaż ubezpieczeń w przyszłości: Urządzenia mobilne

Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza ekspertów zamknięta w 25 krótkich szkoleniach video dostępnych tylko tutaj.

Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem.
Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.
Kup dożywotni dostęp VIP do wszystkich prelekcji video (wart 297 zł).

Zapisz się do newslettera aby otrzymywać darmowe fragmenty ze Szczytu Ubezpieczeniowego i zniżki na następną edycję

Darmowy fragment: (VIDEO) Agent ubezpieczeniowy i rozwój technologii mobilnych i internetowych

Zobacz fragment z prelekcji Igora Rusinowskiego (Unilink) specjalnie na Szczyt Ubezpieczeniowy 2017 pod tytułem „Kierunek rozwoju kanałów dystrybucji w branży ubezpieczeń”. Jest to prelekcja ważna dla każdego agenta szukającego nowych technik sprzedaży ubezpieczeń.

W ramach Szczytu Ubezpieczeniowego możesz obejrzeć aż 25 szkoleń i prelekcji przygotowanych specjalnie dla agentów i menadżerów ubezpieczeniowych. Materiały te nie są dostępne w innej postaci i miejscu.

W tym fragmencie poznajemy pierwszy z sześciu głównych globalnych trendów które będą miały wpływ na pracę agentów ubezpieczeniowych w długim okresie czasu.

Igor Rusinowski
Prezes Zarządu i współwłaściciel Unilink SA. Współpracuje z 8 000 Agentów Ubezpieczeniowych w całej Polsce oraz 40 Towarzystwami Ubezpieczeń. W latach 2010-2012 Igor Rusinowski był członkiem Zarządu LINK4, gdzie odpowiadał za budowę i rozwój tradycyjnych kanałów sprzedaży.



Transkrypcja

1
Jakie główne trendy obserwujemy globalnie, które będą miały wpływ na to jak ubezpieczenia będą sprzedawane.

2
Jest sześć głównych trendów które spowodują że ten obraz który widzimy będzie się zmieniał

3
To będą zmiany powolne. Będziemy jako osoby które sprzedają ubezpieczenia, tym dotykani czy tego chcemy czy nie. To nie jest dyskusja czy to się wydarzy, tylko kiedy.

4
Za naszego życia zawodowego te rzeczy będą miały co raz większe znaczenie.

5
Pierwszy trend jest związany z rozwojem technologii mobilnych. Te technologie dzisiaj umożliwiają robienie wielu rzeczy zdalnie przez Internet, przez aplikacje mobilne.

6
Faktycznie zaczyna to być aż tak wygodne że bardzo osób z tego korzysta. Jeżeli spojrzymy na takie aplikacje jak Facebook to ponad połowa ruchu jest generowana nie z laptopów czy z komputerów stacjonarnych tylko przez komórki.

7
Jest co raz więcej aplikacji które umożliwiają zakup usług czy produktów przez telefon i to się będzie działo. W ubezpieczeniach też to obserwujemy.

8
W Polsce na przykład kilka banków ma takie aplikacje mobilne gdzie można kupić ubezpieczenia.

9
Też operatorzy komórkowi oferują. W Polsce się to nie przyjęło. Jeżeli nie muszę ubezpieczyć to niechętnie to robię. .

10
Co raz więcej osób będzie to robiło. Myślę tutaj o młodym pokoleniu gdzie ludzie którzy, osoby które teraz są dziećmi, one jak będą osobami dorosłymi, wejdą w życie dorosłe z dużą skłonnością do używania tych technologii.

11
Ubezpieczyciele i dystrybutorzy będą w tym kierunku szli. Też jest ciekawe – każda moneta ma dwie strony – było robione badanie

12
w jednej z firm ubezpieczeniowych która działa w wielu krajach w Europie i na Świecie i oni śledzili co dzieje się z klientem – Millennialsem na przestrzeni lat.

13
Faktycznie często te osoby kupują pierwsze swoje ubezpieczenia przez Internet czy telefon jak mają dwadzieścia lat jak zaczynają wchodzić w życie dojrzałe zawodowe

14
natomiast co bardzo ciekawe i mnie zaskoczyło pozytywnie, robiąc to co robię zawodowo to to że

15
te osoby po kilku latach jak już dochodzą do 30stki i stają się bardziej wymagające to wracają do kanałów tradycyjnych – czyli do agenta, do brokera.

16
Dlatego że być może mają większe wymagania, mają więcej aktywów, mają dzieci. Mają po prostu więcej ryzyk które chcą ubezpieczyć. I sięgają po doradcę.

Zobacz też darmowy fragment szkolenia „Jak zająć pierwsze miejsce w Google jako agent ubezpieczeniowy”.