Wznowienia w ubezpieczeniach – najważniejszy slajd Marcina Konopki ze Szczytu Ubezpieczeniowego

Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza ekspertów zamknięta w 25 krótkich szkoleniach video dostępnych tylko tutaj.

Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem.
Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.
Kup dożywotni dostęp VIP do wszystkich prelekcji video (wart 297 zł).

Zapisz się do newslettera aby otrzymywać darmowe fragmenty ze Szczytu Ubezpieczeniowego i zniżki na następną edycję

W ramach przygotowań do Szczytu Ubezpieczeniowego – jedynej konferencji 100% online dla profesjonalistów ubezpieczeniowych – rozmawiam z Marcinem Konopką z Bergsystem.pl.

Rozmawiamy o tym jak zwiększyć sprzedaż wznowień ubezpieczeń. Marcin opowiada o jego zdaniem najciekawszym slajdzie z jego prelekcji video przygotowanej specjalnie na Szczyt Ubezpieczeniowy.

Więcej informacji o prelekcji „5 SPOSOBÓW NA ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY W MULTIAGENCJI.”


Transkrypcja:

1
Jak się samemu to nagrywa to jest łatwniej…

2
Cześć. Marcin Kowalik i Marcin Konopka.
Hej.

3
Założyciel Berg System dzisiaj jest moim rozmówcą i kolejną osobą którą odpytuję na okoliczność tego jaki Twoim zdaniem jest najciekawszy slajd z Twojej prelekcji podczas Szczytu Ubezpieczeniowego.

4
Najciekawszy według mnie jest slajd ze wznowieniami.
Ogólnie mówiłem o pięciu krokach które służą do zwiększenia sprzedaży moim zdaniem w multiagencji.

5
Natomiast najciekawszy i największy odzew zrobił slajd ze wznowieniami. Wszyscy wiedzą, każdy wie. Ale nie każdy wie w jaki sposób to stosować.

6
Czyli stara szkoła podpowiada „Hej pozyskałem klienta. W excelu sobie odnotowuję kiedy się z nim powinienem spotkać, kiedy powinienem wznawiać polisę.” Nowa, nowoczesna szkoła mówi jak?

7
Nowoczesna szkoła mówi tak że mamy dużo klientów. Nie jesteśmy w stanie spamiętać, excel też nie przypomni nam o tym kiedy kończą się te umowy. A nasza pamięć jest zawodna. Wprowadzamy dane dotyczące tego kiedy kończy się umowa. System, jakieś narzędzie ma nam przypomnieć o wznowieniu.

8
Dostajemy informację i działamy.
Ok, czyli tą dźwignią, tym wspomaganiem jest automatyczne przypomnienie które nam ułatwia pracę i zdejmuje z nas obowiązek pamiętania o przypomnieniu się w temacie wznowienia.

9
Tak. Bardzo ważna rzecz to zdjęcie sobie z głowy obowiązku pamiętania. Niech za to odpowiadają narzędzia. My mamy chwycić za telefon i przypomnieć się klientowi.

10
„Panie Kowalski, kończy się Panu ubezpieczenie”.
Co ciekawe w Berg System poszliśmy dalej. Tego nie było na prezentacji. To samo przypomnienie może iść w formie SMS do klienta.

11
Super, czyli jeżeli zbliża się okres wznowienia to jako agent dostaje przypomnienie w jakiej postaci?

12
W postaci chociażby maila, czy powiadomienia w systemie.

13
No to możemy tylko życzyć naszym słuchaczom żeby dostawali dużo powiadomień o zbliżających się wznowieniach.

14
Zbadaliśmy to na przykładzie ponad 100 osobowej grupy ludzi. Rok czasu pracowali z systemem i to co powiedziałem w prezentacji

15
Zdobyli 92% wznowień.
To jest kawał pieniądza który leży i trzeba wznowić.

16
To samo mówi też mój przyjaciel od sprzedaży – 7 razy taniej jest dosprzedać kolejny produkt niż pozyskać nowego klienta.

17
Wznowienia są jednym z elementów które są do tego przydatne.

18
Wznowienia to jest najważniejszy slajd zdaniem Marcina z jego prezentacji którą możecie obejrzeć na Szczycie Ubezpieczeniowym.
Marcin Konopka – Berg System.
Dzięki.
Dziękuję.