Jak agent ubezpieczeniowy może wykorzystać email w swoich działaniach sprzedażowych?

Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza 30 ekspertów zamknięta w krótkich szkoleniach video.

28 i 29 września na tej stronie internetowej odbędzie się pierwszy szczyt online dla specjalistów ubezpieczeniowych.
30 ekspertów pomoże Ci stać się jeszcze lepszym agentem.

Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie. Zarezerwuj swój darmowy bilet (wart 297 zł) tutaj.

Email i sprzedaż ubezpieczeń

Wojciech Bizub przygotowuje na Szczyt szkolenie “Magiczne formuły sprzedażowe w korespondencji e-mail agenta ubezpieczeniowego“.
Postanowiłem że do niego zadzwonię i spytam jakie są jego zdaniem najciekawsze punkty jego prezentacji.
Zobacz zapis rozmowy w ramach przygotowania do Szczytu!

Transkrypcja:

Cześć, dzwonię zaraz do Wojtka, który zgodził się przygotować dla nas prezentację-prelekcję na temat tego, jak agent ubezpieczeniowy może wykorzystać jak najefektywniej e-mail w swoich działaniach posprzedażowych. Najlepsze jest to, że Wojtek też był kiedyś agentem, więc jego doświadczenie i praktyczna wiedza w połączeniu z wiedzą o e-mail marketingu, o odpowiednim wykorzystaniu e-maili do sprzedaży jest podwójnie wartościowa. On pewnie czeka na mój telefon, więc ja do niego dzwonię.
Dzień dobry, Wojciech Bizub z tej strony.
Cześć, Wojtek, tu Marcin.
Cześć, Marcin.
Cieszę się, że znalazłeś chwilę na ten telefon. Cieszę się też, że zdecydowałeś się wziąć udział w szczycie. Dziękuję raz jeszcze.
Fajna propozycja, superinicjatywa, w ogóle pierwszy raz coś takiego widzę, więc trudno było odmówić.
Ja też. Powiem szczerze, że kiedy opublikowałem informację o tym, że weźmiesz udział w szczycie i zajmiesz się takim tematem, czyli wykorzystaniem e-maila przez agenta ubezpieczeniowego do pozyskiwania klientów do sprzedaży, to tak naprawdę odbiła się ona szerokim echem i spotkała z dużym zainteresowaniem. I jest już sporo ludzi, którzy pobrali te darmowe bilety na szczyt właśnie w związku z tą informacją. A dodam jeszcze do tego jedną rzecz, że ja osobiście nie myślałem, że e-mail może być tak fajnym, wdzięcznym tematem dla agentów. Człowiek uczy się przez całe życie. Po to, żeby uczestnicy naszego szczytu ubezpieczeniowego też mogli nauczyć się czegoś, to Ty przygotowujesz tę swoją prezentację. Powiedz nam, co, Twoim zdaniem, jest najciekawszym punktem tej prelekcji, nad którą pracujesz na szczyt?
Ja sam byłem agentem ubezpieczeniowym, więc przygotowałem trzy takie rzeczy, które uważam za najlepsze, z których najwięcej będzie można wyciągnąć i właściwie od zaraz zastosować. Pierwsza rzecz – jak strategicznie podejść do e-maili, w jaki sposób w ogóle myśleć, z jakich elementów się to wszystko składa, tak żeby to działało. Druga – przygotowałem listę kilkunastu magicznych słów, które są takimi „wytrychami” do umysłu, które omówione w odpowiedni sposób od razu są do zastosowania.
Słów, które powinny się pojawić w e-mailu do klienta?
Tak, głównie w e-mailu, natomiast można też szerzej sobie zastosować, jeżeli ktoś nie tylko w e-mali to zastosuje, to również będzie w porządku. I taki crème de la crème, najistotniejsza rzecz to będzie gotowiec, taki schemat maila „kopiuj-wklej”, który od razu po obejrzeniu materiału tej 30-minutowej prezentacji szkoleniowej będzie można zastosować u siebie, oczywiście delikatnie dostosować, ale będzie to gotowiec do wzięcia. Więc jestem zadowolony z tego, jak to wyszło.
Super. To my jeszcze musimy umówić się na spokojnie, bo mamy tak naprawdę dwa miesiące do szczytu, który odbędzie się 28-29 września. Umówimy się na przejście tej prezentacji, ale ja mam już bardzo dobre przeczucia co do tego, tak jak miałem wcześniej. Trzymam kciuki.
Nie może być inaczej.

Rozmawiam z Wojtkiem o najciekawszym slajdzie prelekcji “Magiczne formuły sprzedażowe w korespondencji e-mail agenta ubezpieczeniowego“.

Patronat nad wydarzeniem: