Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem.
Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.
Kup dożywotni dostęp VIP do wszystkich prelekcji video (wart 297 zł).
Większa sprzedaż ubezpieczeń dzięki Google
Już wyniki badania KPMG, cytowane również Gazecie Ubezpieczeniowej z 2016 roku jasno pokazały że 62% klientów przed zakupem ubezpieczenia wyszukuje informacji w Internecie.
Dlatego też wśród tematów prelekcji Szczytu Ubezpieczeniowego 2017 znalazło się również pozycjonowanie strony internetowej agenta. Zajęcie pierwszych miejsc w wyszukiwarce Google dla świadomych doradców staje się jednym z ważniejszych marketingowych zadań do wykonania.
Darmowy dostęp do wszystkich 25 prelekcji video przez 48h był możliwy w dniach 28 i 29 września 2017.
Teraz możesz zdobyć dostęp VIP do wszystkich tych prelekcji, dożywotnio.
Profesjonaliści zajmujący się sprzedażą ubezpieczeń wiedzą już, że top ten w Google jest na wagę złota. Tam są klienci ubezpieczeniowi.
Wojciech Kłodziński z Enterso przygotował na potrzeby Szczytu genialną prelekcję video na temat
Jak zdobyć #1 miejsce w Google jako agent ubezpieczeniowy
Produkty i usługi Enterso pomagają w zdobyciu wysokiej pozycji firmy w Internecie w celu budowania sprzedaży oraz PR-u.
Oprogramowanie Wojciecha pomogło ponad 7500 klientów w trakcie 11 lat prowadzenia działalności. Jest też zdobywcą ponad 24 nagród i wyróżnień, w tym tytułu Regionalnego Lidera Innowacji.
Darmowy fragment: (VIDEO) Jak opublikować artykuł promujący agenta ubezpieczeniowego na znanym serwisie internetowym
Najważniejsze czynniki wpływające na pozycje w Google
Jak wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Co wpływa na to czy słowo kluczowe do pozycjonowania strony jest ważne dla doradcy?
Jak skorzystać z proponowanych fraz do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Jak szukać inspiracji u konkurencji do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Jak skorzystać z plannera słów kluczowych do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Jaką strategię wybrać przy doborze słów kluczowych do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Jak sezonowość zachowań klientów wpływa na dobór słów kluczowych do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Jak umieścić artykuł o Tobie jako o agencie ubezpieczeniowym w zewnętrznym serwisie aby zdobyć link do Twojej strony?
Co to jest pozycjonowanie lokalne dla agenta?
Jak wypozycjonować się ze sprzedażą ubezpieczeń w Google Mapach?
Co to jest NAP i co oznacza dla agenta ubezpieczeniowego?
Co zrobić aby ze swoją wizytówką agenta ubezpieczeniowego wyświetlać się w Mapach Google?
Co jest ważne przy wypełnianiu wizytówki w mapach Google?
Jak jako agent ubezpieczeniowy zdobywać pozytywne opinie w Mapach Google?
Jeden sekret o którym nikt nie wie – co zrobić aby być wyżej w Mapach Google jako agent ubezpieczeniowy?
Jak powiązać stronę internetową agenta ubezpieczeniowego z wizytówką Google Maps
Co zrobić nasza wizytówka doradcy ubezpieczeniowego wyświetlała się jako pierwsza w Mapach Google
Jak wybrać agencję do pozycjonowania strony internetowej agenta ubezpieczeniowego?
Jak rozliczać się z agencją od pozycjonowania strony www agenta ubezpieczeniowego?
Czym jest płatność abonamentowa agencji od pozycjonowania?
Co powinno być w cenie pozycjonowania strony www agenta ubezpieczeniowego?
Jak zabezpieczyć się przed spadkami w wynikach organicznych Google dla strony www agenta ubezpieczeniowego we współpracy z agencją od pozycjonowania?
Co powinno się znaleźć w umowie z agencją od pozycjonowania aby zabezpieczyć agenta ubezpieczeniowego?
Po co pozycjonować stronę internetowa agenta ubezpieczeniowego w Google?
Poniżej znajdziesz jedynie wybrane zrzuty ekranu z prelekcji, która trwa 40 minut: