Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem.
Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.
Kup dożywotni dostęp VIP do wszystkich prelekcji video (wart 297 zł).
Ciągła rywalizacja o klientów z innymi pośrednikami i chęć zbudowania prawdziwej wartościowej relacji z klientami już zdobytymi wymusza na agencie tworzenie marki osobistej.
Świadomi profesjonaliści wchodząc na rynek rozumieją potrzebę tworzenia marki agenta osobistego w oparciu o unikatowość swojej osoby.
Wyróżnij się albo zgiń – słyszymy ze wszystkich stron. Jednak jak to zrobić? Jak w czasach Facebooka czy Google’a stworzyć markę osobistą i być skutecznym agentem ubezpieczeniowym? Jak budować zaufanie, wizerunek profesjonalisty jednocześnie nie ginąć w gąszczu „agentów ubezpieczeniowych z Warszawy”.
Paweł Tkaczyk przygotował specjalnie na Szczyt Ubezpieczeniowy prelekcję pod tytułem „Marka osobista skutecznego agenta ubezpieczeniowego w mediach społecznościowych”.
Paweł Tkaczyk – Człowiek Roku Polskiego Marketingu 2011
Paweł Tkaczyk, prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress).
Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.
Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.
Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.
Interesujesz się pozyskiwaniem klientów i zwiększaniem sprzedaży ubezpieczeń? Zobacz też koniecznie:
- Jak pokonać 8 największych obiekcji klientów ubezpieczeniowych. Rafał Mróz Prelegentem Szczytu
- Jak będąc agentem zrozumieć klienta i jego potrzeby. Arkadiusz Bednarski prelegentem Szczytu
- 3 porady na sprzedaż ubezpieczeń kierowaną do kobiet. Agata Korzeniewicz prelegentem Szczytu
- Agent ubezpieczeniowy w top ten w Google. Wojciech Kłodziński z Enterso prelegentem Szczytu
- Co sieć mówi o ubezpieczeniach? Mikołaj Winkiel z Brand24 prelegentem Szczytu
Serdecznie zapraszam na inspirujący trening.
Zdobywajmy ten Szczyt razem!
Marcin Kowalik
Patronat nad wydarzeniem: