Marka osobista skutecznego agenta ubezpieczeniowego w mediach społecznościowych. Paweł Tkaczyk prelegentem Szczytu Ubezpieczeniowego

Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza ekspertów zamknięta w 25 krótkich szkoleniach video dostępnych tylko tutaj.

Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem.
Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.
Kup dożywotni dostęp VIP do wszystkich prelekcji video (wart 297 zł).

Zapisz się do newslettera aby otrzymywać darmowe fragmenty ze Szczytu Ubezpieczeniowego i zniżki na następną edycję

 

Ciągła rywalizacja o klientów z innymi pośrednikami i chęć zbudowania prawdziwej wartościowej relacji z klientami już zdobytymi wymusza na agencie tworzenie marki osobistej.

Świadomi profesjonaliści wchodząc na rynek rozumieją potrzebę tworzenia marki agenta osobistego w oparciu o unikatowość swojej osoby.

Wyróżnij się albo zgiń – słyszymy ze wszystkich stron. Jednak jak to zrobić? Jak w czasach Facebooka czy Google’a stworzyć markę osobistą i być skutecznym agentem ubezpieczeniowym? Jak budować zaufanie, wizerunek profesjonalisty jednocześnie nie ginąć w gąszczu „agentów ubezpieczeniowych z Warszawy”.

Paweł Tkaczyk przygotował specjalnie na Szczyt Ubezpieczeniowy prelekcję pod tytułem „Marka osobista skutecznego agenta ubezpieczeniowego w mediach społecznościowych”.


Paweł Tkaczyk – Człowiek Roku Polskiego Marketingu 2011

Paweł Tkaczyk, prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress).

Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.

Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.

Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.

 

Interesujesz się pozyskiwaniem klientów i zwiększaniem sprzedaży ubezpieczeń? Zobacz też koniecznie:

 

Serdecznie zapraszam na inspirujący trening.

Zdobywajmy ten Szczyt razem!
Marcin Kowalik

Patronat nad wydarzeniem: