Marcin „Sprzedawaj więcej” Osman
Podczas Szczytu Ubezpieczeniowego 2018 wśród prelegentów pojawił się kolejny praktyk sprzedaży i marketingu – Marcin Osman. Zapowiadając jego wystąpienie w październiku 2018 w informacji pisaliśmy tak:
Marcin Osman – 💪 praktyk sprzedaży 💪, autor 4 książek w tym 🔥 Sprzedawaj Więcej 🔥, wydawca takich autorów jak Tony Robbins, Gary Vaynerchuk, Fredrik Eklund, Mark Cuban prelegentem Szczytu Ubezpieczeniowego 2018!
Dożywotni dostęp do szkolenia Marcina Osmana, oraz pozostałych 15 szkoleń w postaci video możesz kupić tutaj: VIP VIDEO Szczyt Ubezpieczeniowy 2018.
Szkolenie dla agentów ubezpieczeniowych z Facebooka, YouTube, Linkedin
Szkolenie dla agentów ubezpieczeniowych przygotowane przez Marcina Osmana ma tytuł „Social Media Marketing dla agenta – praktyczne porady i rekomendacje w zakresie tego jak wnieść Twoją komunikację online na wyższy poziom”.
Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi i YouTube
- jak przekonać klienta do produktu który obecnie uważa za mało atrakcyjny – np ubezpieczenia na życie
- od których klientów ubezpieczeniowych zacząć
- jak sprawić aby klienci ubezpieczeniowi polecali Cie dalej
- jak sprawić aby każdy Twój znajomy wiedział co może od Ciebie kupić
- jak zdobywać więcej zapytań od potencjalnych klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi
- jakie treści tworzyć aby pozyskiwać więcej klientów ubezpieczeniowych
- na jakim medium skupić się w Internecie jako agent ubezpieczeniowy
- jak wykorzystać Internet do promowania swojej marki i do pozyskiwania klientów
- jak wybrać media społecznościowe aby pozyskiwać więcej klientów ubezpieczeniowych
- jaki rodzaj treści video wybrać? Video? Tekst, audio?
- jak tworzyć treści do Internetu jako agent ubezpieczeniowy jednocześnie oszczędzając czas
- na których platformach – Facebook, YouTube, Linkedin publikować jakie treści jako agent ubezpieczeniowy
- od czego zacząć przy tworzeniu treści i aktywności w social media jako agent ubezpieczeniowy
- jak zwiększyć rozpoznawalność agenta ubezpieczeniowego dzięki Facebookowi
- jak wykorzystać strategię „Daj, Daj, Daj, poproś” aby zdobywać klientów ubezpieczeniowych
- jak znaleźć swój wyróżnik aby łatwiej pozyskiwać nowych klientów i budować relacje z klientami ubezpieczeniowymi
Darmowe bilety na kolejną edycję Szczytu Ubezpieczeniowego oraz 3 fragmenty różnych szkoleń ze Szczytu znajdziesz pod tym linkiem.