Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem.
Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.
Kup dożywotni dostęp VIP do wszystkich prelekcji video (wart 297 zł).
W ramach przygotowań do Szczytu Ubezpieczeniowego – jedynej konferencji 100% online dla profesjonalistów ubezpieczeniowych – rozmawiam z Marcinem Konopką z Bergsystem.pl.
Rozmawiamy o tym jak zwiększyć sprzedaż wznowień ubezpieczeń. Marcin opowiada o jego zdaniem najciekawszym slajdzie z jego prelekcji video przygotowanej specjalnie na Szczyt Ubezpieczeniowy.
Więcej informacji o prelekcji „5 SPOSOBÓW NA ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY W MULTIAGENCJI.”
1
Jak się samemu to nagrywa to jest łatwniej…2
Cześć. Marcin Kowalik i Marcin Konopka.
Hej.3
Założyciel Berg System dzisiaj jest moim rozmówcą i kolejną osobą którą odpytuję na okoliczność tego jaki Twoim zdaniem jest najciekawszy slajd z Twojej prelekcji podczas Szczytu Ubezpieczeniowego.4
Najciekawszy według mnie jest slajd ze wznowieniami.
Ogólnie mówiłem o pięciu krokach które służą do zwiększenia sprzedaży moim zdaniem w multiagencji.5
Natomiast najciekawszy i największy odzew zrobił slajd ze wznowieniami. Wszyscy wiedzą, każdy wie. Ale nie każdy wie w jaki sposób to stosować.6
Czyli stara szkoła podpowiada „Hej pozyskałem klienta. W excelu sobie odnotowuję kiedy się z nim powinienem spotkać, kiedy powinienem wznawiać polisę.” Nowa, nowoczesna szkoła mówi jak?7
Nowoczesna szkoła mówi tak że mamy dużo klientów. Nie jesteśmy w stanie spamiętać, excel też nie przypomni nam o tym kiedy kończą się te umowy. A nasza pamięć jest zawodna. Wprowadzamy dane dotyczące tego kiedy kończy się umowa. System, jakieś narzędzie ma nam przypomnieć o wznowieniu.8
Dostajemy informację i działamy.
Ok, czyli tą dźwignią, tym wspomaganiem jest automatyczne przypomnienie które nam ułatwia pracę i zdejmuje z nas obowiązek pamiętania o przypomnieniu się w temacie wznowienia.9
Tak. Bardzo ważna rzecz to zdjęcie sobie z głowy obowiązku pamiętania. Niech za to odpowiadają narzędzia. My mamy chwycić za telefon i przypomnieć się klientowi.10
„Panie Kowalski, kończy się Panu ubezpieczenie”.
Co ciekawe w Berg System poszliśmy dalej. Tego nie było na prezentacji. To samo przypomnienie może iść w formie SMS do klienta.11
Super, czyli jeżeli zbliża się okres wznowienia to jako agent dostaje przypomnienie w jakiej postaci?12
W postaci chociażby maila, czy powiadomienia w systemie.13
No to możemy tylko życzyć naszym słuchaczom żeby dostawali dużo powiadomień o zbliżających się wznowieniach.14
Zbadaliśmy to na przykładzie ponad 100 osobowej grupy ludzi. Rok czasu pracowali z systemem i to co powiedziałem w prezentacji15
Zdobyli 92% wznowień.
To jest kawał pieniądza który leży i trzeba wznowić.16
To samo mówi też mój przyjaciel od sprzedaży – 7 razy taniej jest dosprzedać kolejny produkt niż pozyskać nowego klienta.17
Wznowienia są jednym z elementów które są do tego przydatne.18
Wznowienia to jest najważniejszy slajd zdaniem Marcina z jego prezentacji którą możecie obejrzeć na Szczycie Ubezpieczeniowym.
Marcin Konopka – Berg System.
Dzięki.
Dziękuję.