Paweł Tkaczyk podczas Szczytu: Jak sprzedawać więcej ubezpieczeń dzięki dobrej marce agenta ubezpieczeniowego.

Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza ekspertów zamknięta w 25 krótkich szkoleniach video dostępnych tylko tutaj.

Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem. Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie. Kup dożywotni dostęp VIP do wszystkich prelekcji video (wart 297 zł).

Zapisz się do newslettera aby otrzymywać darmowe fragmenty ze Szczytu Ubezpieczeniowego i zniżki na następną edycję

Z dumą w czerwcu 2017 roku pisałem o tym że Paweł Tkaczyk dołącza do prelegentów Szczytu Ubezpieczeniowego.
Paweł przygotował specjalnie na Szczyt prelekcję pod tytułem “Marka osobista skutecznego agenta ubezpieczeniowego w mediach społecznościowych”.

Jak marka osobista agenta ubezpieczeniowego może pomóc w sprzedaży ubezpieczeń

Poniżej zobaczysz jedynie fragment z całego szkolenia.

Z tego krótkiego video dowiesz się:
– czym charakteryzuje się dobra marka osobista
– na jakie pytania musisz sobie odpowiedzieć tworząc dobrą markę osobistą agenta ubezpieczeniowego
– jak stworzyć dobrą markę osobistą agenta ubezpieczeniowego
– jak wyróżnić swoją markę osobistą
– jak wyróżnić się na rynku jako agent ubezpieczeniowy

Jest to fragment z całego pakietu video szkoleń, które w postaci VIP VIDEO są dostępne w cenie 297 zł. W tej cenie masz dostęp dożywotni do materiałów video przygotowanych specjalnie na potrzeby szczytu.

Z całego video-szkolenia Pawła Tkaczyka (w pakiecie VIP) które trwa 20 minut dowiesz się:

Na jakie pytania musisz sobie odpowiedzieć budując markę osobistą agenta ubezpieczeniowego
Jak wygląda proces budowania marki osobistej agenta ubezpieczeniowego
Jak ważne jest włączenie mechanizmu rekomendacji do tworzenia marki osobistej agenta ubezpieczeniowego
Jak dotrzeć do swojej grupy docelowej
Jak zdefiniować grupę docelową agenta ubezpieczeniowego
Jak pomagasz swoim klientom jako agent ubezpieczeniowy
Jak zbudować markę osobistą agenta ubezpieczeniowego
Jak wyróżnić się na rynku ubezpieczeniowym jako agent
Co to jest świadomość marki agenta ubezpieczeniowego
Jakie cechy ma dobra marka osobista agenta ubezpieczeniowego
Co to znaczy że marka osobista agenta jest widoczna
Co to jest dostępność marki osobistej agenta ubezpieczeniowego
Czym jest charakterystyczność marki osobistej doradcy ubezpieczeniowego
Jak wygląda proces budowania marki osobistej agenta ubezpieczeniowego
Czym jest świadomość marki agenta
W którym etapie procesu budowania marki powinna się znaleźć rekomendacja
3 narzędzia pomagające w budowaniu marki osobistej agenta ubezpieczeniowego

W szkoleniu Paweł wspomina też o narzędziach takich jak
Freshmail, thrive, get response, Mała Wielka Firma, BuzzSumo, brand24,