Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem. Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie. Kup dożywotni dostęp VIP do wszystkich prelekcji video (wart 297 zł).
Kto i jak oglądał Szczyt Ubezpieczeniowy
Pierwsze 60 dni Szczytu Ubezpieczeniowego 2017 za nami.
W dniach 28 i 29 września tego roku wszyscy uczestnicy którzy pobrali darmowe bilety mogli przez 48 godzin oglądać 25 szkoleń video przygotowanych specjalnie na potrzeby Szczytu.
Warto rzucić okiem na garść statystyk związanych z tym jak konsumowane były te materiały przez pierwsze 60 dni Szczytu 2017.
Ponad 481 profesjonalistów poszerzało horyzonty
Te dwa dni – 28 i 29 września 2017 to był dla nas – organizatorów Szczytu, bardzo gorący sezon.
Zdobywanie ostatnich prelekcji, testy technologii, sprawdzanie dostępów i przewidywanie najczarniejszych scenariuszy.
W tych ostatnich dniach też pojawiło się najwięcej chętnych na darmowe jak i płatne bilety „VIP”.
Tych pierwszych – unikatowych uczestników Szczytu Ubezpieczeniowego 2017 z darmowymi biletami było 481.
Na pierwszy rzut oka liczba była większa, ale musieliśmy odsiać „pomysłowych” uczestników, rezerwujących po kilka biletów na jedną osobę.
Genialny wynik!
W biurze na komputerze, czasami na smartfonie
Na jakich urządzeniach oglądano Szczyt?
74% agentów ubezpieczeniowych którzy oglądali materiały, robiło to na urządzeniach typu „desktop” – czyli komputerach stacjonarnych i laptopach.
17% uczestników korzystało ze Szczytu Ubezpieczeniowego na urządzeniach mobilnych. Z kolei 9% oglądało treści video na tabletach.
Uczestnicy Szczytu którzy kupili bilety z dostępem VIP mogą oglądać szkolenia video nadal, dożywotnio.
Ceny dostępu VIP rosły z czasem od 97 zł do 297 zł. Obecnie dostęp dożywotni VIP do materiałów video ze Szczytu Ubezpieczeniowego możesz nabyć tutaj.
Poza komfortem bezpłatnego testowania treści publikowanych w ramach Szczytu Ubezpieczeniowego przez 2 dni, wielu uczestników zdecydowało się na zakup dostępu VIP.
To zrozumiałe. Trudno jest z namysłem i pełną atencją obejrzeć 25 szkoleń video o wąskiej, wyspecjalizowanej tematyce w ciągu 48 godzin.
Ci którzy kupili dostęp VIP mogą w spokoju nadal oglądać wszystkie szkolenia edycji 2017.
Ceny dostępu VIP natomiast zmieniały się w czasie. Przyjrzyjmy się w jakich cenach uczestnicy kupowali bilety VIP na Szczyt Ubezpieczeniowy 2017.
147 zł za dożywotni dostęp do specjalistycznych szkoleń
Najwięcej biletów VIP zostało kupionych w cenie 147 zł, czyli już po pierwszej podwyżce.
To pokazuje jasno, że osoby te obejrzały część materiałów, przekonały się co do ich wysokiego merytorycznego poziomu. I zdecydowały się zdobyć dostęp dożywotni, aby do materiałów powracać w przyszłości.
To co dla mnie było najważniejsze przy organizacji tego Szczytu Ubezpieczeniowego, to zadbanie aby dobierając tematy zaspokoić różne potrzeby uczestników – agentów ubezpieczeniowych.
Te różne potrzeby profesjonalistów ubezpieczeniowych szukających wiedzy na Szczycie, widać też w poniższym wykresie.
Pokazujemy tu czyja prelekcja miała największy procentowy udział w wyświetleniach.
Warto dodać, że na ten wynik ma też kolejność szkoleń video pokazana na stronie ze szkoleniami.
Patrząc na ten wykres można odnieść wrażenie że zdecydowanym zwycięzcą jest Mecenas Piotr Czublun (beinsured.pl) ze swoją prelekcją „Ochrona danych osobowych klientów i rozporządzenie RODO w codziennej pracy agenta”.
Darmowy fragment tego szkolenia możesz znaleźć tutaj.
Na drugim miejscu znalazł się Waldemar Poberejko (gruplowe.pl) i jego szkolenie „Fundamentalne elementy sprzedaży ubezpieczeń grupowych”.
Kolejną pozycję zajmuje Igor Rusinowski (Unilink.pl) ze swoją prelekcją „Kierunek rozwoju kanałów dystrybucji w branży ubezpieczeń”. Darmowy fragment tej prelekcji możesz obejrzeć tutaj.
Ciekawe informacje niesie też następny wykres. Tu pokazujemy ile procent danej prelekcji oglądali średnio uczestnicy.
Im wyższy wynik – tym dłużej do końca prelekcji „wytrwali” średnio agenci oglądający prelekcję.
„Królową” na podium jest Katarzyna Słaboń – jej prelekcja „Jak z sukcesem prowadzić fanpage agenta ubezpieczeniowego na Facebooku” była oglądana najdłużej.
Na drugim miejscu – ponownie Igor Rusinowski z Unilink.
Trzecie miejsce z kolei zajmują Marcin Konopka z bergsystem.pl z tematem „5 porad jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń w multiagencji” razem z Agatą Sosulską i prelekcją „3 porady na sprzedaż ubezpieczeń kierowaną do kobiet”.
Wnioski które wyciągnąłem z tych danych to między innymi:
- Facebook i Social media marketing są dla agentów ubezpieczeniowych ważnymi tematami
- Warto słuchać wypowiedzi przedstawicieli dużych multiagencji
- W kolejnej edycji Szczytu Ubezpieczeniowego powinienem zmienić sposób wyświetlania szkoleń, aby ich kolejność zmieniała się