Multiagent przestał tracić leady ubezpieczeniowe po audycie jaki wykonaliśmy specjalnie dla niego w społeczności mistrzowie.online.
To społeczność #1 branży ubezpieczeniowej skupiająca praktyków, właścicieli multiagencji ubezpieczeniowych, menadżerów towarzystw i firm pośredniczących.
W ramach „Audytu strony www multiagencji” – czyli podczas transmisji Live specjalnie przeprowadzonej na mistrzowie.online, wykryłem 11 większych lub mniejszych błędów, uniemożliwiających pozyskiwanie leadów ubezpieczeniowych – a co za tym idzie – klientów ubezpieczeniowych.
Doświadczony multiagent ubezpieczeniowy – Sebastian Radek, z 10-letnim stażem i profesjonalną stroną internetową otrzymywał mało leadów ubezpieczeniowych online z powodu niedziałającego formularza kontaktowego. 30-minutowy audyt ujawnił 11 krytycznych problemów, które po naprawie przywróciły pełną funkcjonalność generowania leadów – wzrost o 100% w porównaniu do poprzedniego stanu.
Całe case study jak zwiększyliśmy o 100% skuteczność strony www w zdobywaniu leadów ubezpieczeniowych przeczytasz tutaj.

Autor: Marcin Kowalik – organizator konferencji Szczyt Ubezpieczeniowy, praktyk pozyskiwania leadów ubezpieczeniowych, twórca rankingów i porównań ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń od utraty dochodu, założyciel społeczności mistrzowie.online, autor książki „Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych” (dostępne na marcinkowalik.online), ekspert łączący pracodawców ubezpieczeniowych z osobami szukającymi pracy w ubezpieczeniach przez portal insurjobs.pl, autor podcastów „Ubezpieczenia po ludzku”, „Praca w ubezpieczeniach”, „Marketing i sprzedaż dla agenta ubezpieczeniowego”, autor tekstów w Gazecie Ubezpieczeniowej.
