Zarówno agent ubezpieczeniowy działający lokalnie jak i multiagencja o zasięgu ogólnopolskim – wszyscy chcą zdobyć przychylność mediów. W przypadku trudnego produktu – ubezpieczeń, zadanie to wydaje się być jeszcze trudniejsze. Nie jest to jednak niemożliwe. Z tej prelekcji dowiesz się co zrobić aby Twoje informacje prasowe pojawiały się w mediach.
Co robić aby media mówiły o Tobie
Specjalnie na potrzeby Szczytu Ubezpieczeniowego Wojciech Wężyk przygotował prelekcję pod tytułem „Jako komunikować ubezpieczenia w mediach”.
Wojciech Wężyk – Partner Zarządzający Brandscope, agencji specjalizującej się w komunikacji ubezpieczeń w mediach, były rzecznik prasowy Ergo Hestii.
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działań PR wspierających sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i budowaniu wizerunku ubezpieczycieli i pośredników. W swoim wystąpieniu pokaże, jak skutecznie kreować przekaz do mediów, w przypadku z pozoru mało atrakcyjnego tematu, jakim są ubezpieczenia.
Patronat nad wydarzeniem: