Niedawno informowaliśmy o pierwszym prelegencie trzeciego Internetowego Szczytu Ubezpieczeniowego. Wtedy pisaliśmy że Beata Gut – agentka ubezpieczeniowa, opowie jak wykorzystać YouTube, Instagram i Facebook do pozyskiwania klientów
Jak zaoszczędzić czas i poprawić obsługę klienta ubezpieczeniowego
Do grona prelegentów dziś dołączyła kolejny ekspert – Marta Gendera z Superubezpieczenia.pl.
Marta specjalnie na Szczyt przygotowała prelekcję pod tytułem „Jak zaoszczędzić czas i poprawić obsługę klienta ubezpieczeniowego”.
Przygodę z ubezpieczeniami rozpoczęła już na etapie studiów. Ukończyła Akademię Ekonomiczną im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wydział Zarządzania i Informatyki na specjalizacji bankowość i ubezpieczenia.
Rekrutacja, wdrożenie i szkolenia dla agentów ubezpieczeniowych
Jako Organizator Sprzedaży i Kierownik Sprzedaży w PZU zajmowała się rekrutacją i wdrożeniem nowych agentów, szkoleniami produktowymi i podnoszeniem kwalifikacji zawodowych OFWCA. Tworzyła struktury sprzedażowe współpracujących na warunkach wyłączności, koordynowała pracę agentów obsługiwanych w strukturze PZU w kanale dealerskim i multiagencyjnym.
Doświadczenia z programem dla agentów ubezpieczeniowych
Obecnie swoje doświadczenie w pracy z agentami, a także w obsłudze klientów w ramach Superubezpieczenia.pl wykorzystuje przy tworzeniu i dystrybucji programu SuperAgent. Dzięki pracy nad super programem dla agentów ubezpieczeniowych może połączyć kolejną pasję związaną z nowymi technologiami (pierwszą jest fotografia) z pracą zawodową. Od kilku lat związana z digitalem – entuzjastka skutecznych programów sprzedażowych.
Odbierz darmowe bilety na III Internetowy Szczyt Ubezpieczeniowy warte 297 zł na https://szczytubezpieczeniowy.pl.