Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem.
Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.
Kup dożywotni dostęp VIP do wszystkich prelekcji video (wart 297 zł).
Więcej klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi
Korzystamy z niego często już po otwarciu powiek rankiem. Facebook. Dla wielu osób to strata czasu. Dla innych – źródło informacji i rozrywki.
Nie zmienia to jednak faktu, że Polacy spędzają średnio 2 godziny dziennie właśnie na przeglądaniu Facebooka (Źródło: Compensa, Marketingdla.pl).
Potencjał dostrzegają też więc agenci ubezpieczeniowi.
- Jak jednak nie zwariować od nadmiaru dostępnych narzędzi, porad speców, oraz zadań do ogarnięcia?
- Jak skutecznie promować siebie jako agenta ubezpieczeniowego na Facebooku?
- Czy wystarczy tylko pisać o obniżkach cen?
- Może po prostu wrzucać zdjęcia kotów? Dużo zdjęć kotów…
Sprawa nie jest tak łatwa. Ale nie jest tragiczna i przegrana. Można z sukcesem zdobywać klientów i fanów jako agent ubezpieczeniowy na Facebooku. Facebook sprzedaje.
Kasia Słaboń o multiagencji na Facebooku
Katarzyna Słaboń to doświadczona agentka ubezpieczeniowa i współwłaścicielka multiagencji Elipsa Sp z o.o.. Twórca szeroko komentowanego fanpage facebook.com/elipsagroup.
Kasia na prowadzonych przez siebie szkoleniach zaraża przedsiębiorców pasją do samodzielnych działań w wirtualnym świecie. Uzależniona od wysokiego poziomu adrenaliny: uprawia downhill, a na nartach zbacza w wyznaczonych tras.
Ukończyła m.in. Studia Executive MBA, Program Management, Komunikacje w Biznesie.
Patronat nad wydarzeniem: