Tematyka szkoleń ubezpieczeniowych (video za kulisami Szczytu Ubezpieczeniowego)

Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza ekspertów zamknięta w 25 krótkich szkoleniach video dostępnych tylko tutaj.

Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem.
Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.
Kup dożywotni dostęp VIP do wszystkich prelekcji video (wart 297 zł).

Zapisz się do newslettera aby otrzymywać darmowe fragmenty ze Szczytu Ubezpieczeniowego i zniżki na następną edycję

 

Transkrypcja video:

1
Jakoś musieliśmy, przynajmniej na początek, podzielić tę wiedzę, którą dostaniesz, agencie, na kategorie tematyczne. Oczywiście to jest wszystko CMS. CMS przyjmie wszystko, więc można to wszystko zmieniać.

2
Natomiast robiąc te podcasty z agentami, dla agentów, rozmawiając z tymi ludźmi na szkoleniach, uznałem, że trzeba tę tematykę podzielić na takie wartości, które oni mogą pozyskać dzięki temu wydarzeniu: krótkoterminowe, długoterminowe.

3
I takie krótkoterminowe to jest zdobywanie więcej leadów, skuteczne domykanie sprzedaży, lepsze pozyskiwanie klientów, pozyskiwanie klientów z polecenia, ale też trzeba patrzeć do przodu, czyli jak masz swoją strategię, to wojowanie ceną jest zgubne.

4
Więc trzeba też budować swoją markę osobistą i stawać się autorytetem.

5
Warto także sensownie dzielić te 24 godziny na dobę, żeby mieć czas na rodzinę itd. I trzeba również do przodu myśleć strategicznie o wzroście. Jak piszę do kogokolwiek z prelegentów, to piszę zawsze tak, że wiem, czym ta osoba się zajmuje.

6
Weźmy przykład Pawła Tkaczyka. Wiem, że on jest mistrzem w opowiadaniu historii o opowiadaniu historii i mistrzem pokazywania, jak budować markę osobistą.

7
Więc wziąłem sobie ten temat i przyłożyłem go sobie do agenta ubezpieczeniowego.

8
Uderzyłem do Pawła i mówię: „Stwórzmy razem prelekcję, jak agent ubezpieczeniowy ma budować swoją markę osobistą w mediach społecznościowych – to jest jeden przykład.

9
Natomiast punktem wyjścia w ogóle do dobierania tematów pod ten szczyt jest np. ankieta, którą zrobiłem na agentach.

10
Jakiś czas temu pytałem ich, co jest dla nich największym problem w pozyskiwaniu klientów? I pierwszy temat to było dzwonienie do klientów, czyli telemarketing, to był dla nich największy ból.

11
Potem social media marketing. Google i AdWords w ogóle na razie nie postrzegają jako coś sensownego, dlatego wyobrażam sobie, że tutaj jeszcze powinno być dużo nacisku na social media marketing.

12
Jak ich zapytałem w ankiecie, na jakie ubezpieczenia chcą mieć więcej pieniędzy klientów, to odpowiedzieli: ubezpieczenia na życie.

13
Potem przepaść, potem komunikacja, mieszkanie, turystyczne. Ale to była przepaść, po prostu ubezpieczenia na życie to jest ¾ zainteresowania.

14
Wiesz z czego to wynika? Nie. Z pieniędzy. Prowizje? Tak. Ubezpieczenie życiowe – za nie się dostaje o wiele więcej pieniędzy niż za ubezpieczenie komunikacyjne.
Klient jest bardziej affluent.

 

Patronat nad wydarzeniem: