Jako komunikować ubezpieczenia w mediach. Wojciech Wężyk z Brandscope dołącza do Szczytu

Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza 30 ekspertów zamknięta w krótkich szkoleniach video.

28 i 29 września na tej stronie internetowej odbędzie się pierwszy szczyt online dla specjalistów ubezpieczeniowych.
30 ekspertów pomoże Ci stać się jeszcze lepszym agentem.

Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie. Zarezerwuj swój darmowy bilet (wart 297 zł) tutaj.

Zarówno agent ubezpieczeniowy działający lokalnie jak i multiagencja o zasięgu ogólnopolskim – wszyscy chcą zdobyć przychylność mediów. W przypadku trudnego produktu – ubezpieczeń, zadanie to wydaje się być jeszcze trudniejsze. Nie jest to jednak niemożliwe. Z tej prelekcji dowiesz się co zrobić aby Twoje informacje prasowe pojawiały się w mediach.

Co robić aby media mówiły o Tobie

Specjalnie na potrzeby Szczytu Ubezpieczeniowego Wojciech Wężyk przygotował prelekcję pod tytułem “Jako komunikować ubezpieczenia w mediach”.

Wojciech Wężyk – Partner Zarządzający Brandscope, agencji specjalizującej się w komunikacji ubezpieczeń w mediach, były rzecznik prasowy Ergo Hestii.

Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działań PR wspierających sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i budowaniu wizerunku ubezpieczycieli i pośredników. W swoim wystąpieniu pokaże, jak skutecznie kreować przekaz do mediów, w przypadku z pozoru mało atrakcyjnego tematu, jakim są ubezpieczenia.

Patronat nad wydarzeniem: