Jak będąc agentem zrozumieć klienta i jego potrzeby. Arkadiusz Bednarski prelegentem Szczytu

Szczyt Ubezpieczeniowy to wiedza ekspertów zamknięta w 25 krótkich szkoleniach video dostępnych tylko tutaj.

Praktycy pomagają Ci stać się jeszcze lepszym agentem.
Zdobywaj więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej czasu na życie.
Kup dożywotni dostęp VIP do wszystkich prelekcji video (wart 297 zł).

Zapisz się do newslettera aby otrzymywać darmowe fragmenty ze Szczytu Ubezpieczeniowego i zniżki na następną edycję

Poznaj potrzeby klientów ubezpieczeniowych

Zbudowanie dobrej relacji z klientem jest nieodzowną częścią codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego.

Aby stać się tym agentem, do którego klient dzwoni i z którym chce się skontaktować, należy zrozumieć i poznać potrzeby klienta.

Szkoleniowiec z olbrzymim praktycznym doświadczeniem przygotował specjalnie na potrzeby Szczytu Ubezpieczeniowego trening „Jak będąc agentem zrozumieć klienta i jego potrzeby ubezpieczeniowe”.

 


Arkadiusz Bednarski

Autor książek, trener sprzedaży i business coach.

W swojej kilkunastoletniej karierze trenerskiej przeszkolił ponad 11.000 osób.

Jest twórcą znanych i cenionych na krajowym oraz międzynarodowym rynku seminariów: “Mistrz Sprzedaży”, „Żyj i Bogać się” i „Kurs na Sukces”.

Jako jedna z nielicznych osób w Polsce posiada uprawnienia do prowadzenia warsztatów z wykorzystaniem metod przełamywania własnych barier: firewalking (chodzenie po rozżarzonych węglach), łamanie strzały szyją, glasswalking (spacer po szkle) i inne.

Zapraszany jest także jako ekspert do programów telewizyjnych oraz radiowych.
Arkadiusz Bednarski jest także autorem wielu publikacji prasowych oraz książkowych.

Miał okazję współpracować z nim takie wydawnictwa jak m.in. JK, Sensus, One Press, KOS, czy Złote Myśli. Autor 13 książek z zakresu sprzedaży i rozwoju osobistego. Jego największym sukcesem w tej dziedzinie są cztery bestsellery pośród których Mistrz sprzedaży doczekał się już trzech wydań.

Ilość dni szkoleniowych – ponad 2.000

Arkadiusz Bednarski ukończył Wydział Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz Negocjacje i Mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Podczas wieloletniej kariery zawodowej współpracował z takimi firmami jak: Allianz, Winterthur, ING, BRE Bank, Unity Line, 5net.

Posiada bogate doświadczenie z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, sprzedaży, marketingu oraz negocjacji. Uczestniczył w rozwoju polskiego rynku ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, współtworząc jedną z największych agencji finansowo – ubezpieczeniowych w północno – wschodniej Polsce.

W roku 2000 założył firmę szkoleniowo-doradczą Top Training, która przeszkoliła takie korporacje jak: Carrefour, Aegon, Thomson Reuters, Bank Zachodni WBK, Tchibo, czy UPS, i wiele innych.

W jego karierze trenerskiej ważną rolę odegrały dwa projekty. Jednym z nich była seria szkoleń odbywających się w Europie i w USA. Między innymi dzięki nim zdobył wiele konkretnych kompetencji, które przekazuje na wszystkich organizowanych przez siebie projektach.

W 2010 roku jako jedna z trzech osób w Polsce ukończył europejską edycję warsztatów: Firewalking Instructor Training. To między innymi tam poznał wiele skutecznych metod na przełamywanie własnych ograniczeń, które wykorzystał na I edycji innowacyjnego projektu szkoleniowego „Trener Motywacyjny”.

Arkadiusz posiada także specjalną licencję instruktora metody Silvy. Jest pomysłodawcą i organizatorem pierwszego w Polsce autorskiego seminarium szkoleniowego w całości poświęconego zagadnieniom sprzedaży.

 

Interesujesz się pozyskiwaniem klientów i zwiększaniem sprzedaży ubezpieczeń? Zobacz też koniecznie:

Serdecznie zapraszam na inspirujący trening.

Zdobywajmy ten Szczyt razem!
Marcin Kowalik

 

Patronat nad wydarzeniem: